poniedziałek, 25 listopada 2013

Możecie mnie zatłuc ;c

Przepraszam,jestem winna.
Ciągle czekacie na nowy rozdział bądź miniaturkę,a ja nic nie pisze.
Te 3 miesiące szkoły są dla mnie katorgą..mam już 6 jedynek!
Średnia z ocen w tym miesiącu to chyba 3.37...staczam się!

Rozdział mam napisany w zeszycie na prawie 17 stron!
Co do miniaturki...możecie mnie zabić nawet nie zaczęłam i nie mam kompletnie pomysłów jak ją zacząć i skończyć ;c

Pod postami możecie zostawiać linki do swoich blogów i informację o nn.
Nie pogardzę blogami o Dramione,Blinny,Huncwotach, Percym Jacksonie oraz Trylogii Igrzyska Śmierci.

Wygłaszajcie swe opinie,chcem znać prawdę.
I niech Los Zawsze Wam Sprzyja -Effie ♥

4 komentarze:

  1. Szkoda, że jeszcze nie ma nowego rozdziału ale rozumiem. Szkoła daje popalić nawet tym najtwardszym. Nauczyciele i ministrowie sprzysiegli się by nam ucznią utrudniać życie!
    Jeśli będziesz mieć czas zapraszam do mnie dorcasihuncwoci.blogspot.com
    i mój blog pisany z koleżanką http://szesciorowspanialych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję że dasz rade pogodzić obowiązki w szkole. Rozumiem to. Też przez takie coś przechodziłam. Trzymam kciuki.
    http://great-unknown-feeling.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozumiem ale postaraj si doda go jak najszybciej. Czekamy.

    J.K.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nadal czekam :D Weny !!


    Didi

    OdpowiedzUsuń