niedziela, 27 października 2013

Miniaturka II

"Prosiliście,więc macie,oto druga część i mam nadzieje,że ostatnia...i tak tak wiem,że za krótka.Pisałam ją spontanicznie,tak mnie nagle natchnęło..o 3 w nocy ;p"

Pustka.To właśnie czuje.Przenika ona całe moje ciało.Od czubka głowy,aż po palce u stóp.
Jednak to serce odczuwa ją najbardziej.
Minęło ile..2,5,10lat ? A ja wciąż ją czuje.Jej zapach,smak,dotyk.Lecz za późno na jakiekolwiek wyznanie tego co czuje,bo jej już nie ma.Znudziłem się jej.Byłem zabawką.
Zabawka,tym jestem ?!
Od jej odejścia przez moje życie przewijało się dziesiątki,a może setki kobiet,ale to wciąż nie ta kobieta.
Mój przyjaciel powtarzał mi,że była głupia,skoro ode mnie odeszła,a raczej od tego co między nami było.
A może ona jest bardzo mądra ? Zrozumiała jakim jestem człowiekiem.
Mordercą.Co tam że byłym mordercą,wciąż jednak morderca,siedzi gdzieś głęboko w mej duszy.
Mroczny Znak.Śmierciożerstwo.To ono uczyniło mnie..tym czymś.
Uczyniło mnie Potworem przez wielkie P.
"Nikt z nas nie był i nie jest potworem,no może z kilkoma wyjątkami.
Mniejsza z tym.Potworem był Voldemort,żyjąc bez miłości,a żyjąc nienawiścią.Był przepełniony złem.
Ty jesteś dobry Blaise,wiesz co to miłość" powiedział mi kiedyś Draco.
Co on tam wie.
Ma cudowne życie,Hermiona zgodziła się zostać jego żoną,mają cudowną córeczkę,która już niedługo idzie do Hogwartu i synka Scorpiusa w drodze na ten świat.Posadkę w ministerstwie.Ma po prostu czyste konto.
A ja? Co ja mam ?
Ja mam tylko wspomnienia.
Wspomnienia tej cudownej przepełnionej ognistym temperamentem rudej istotki,która zawładnęła mym sercem.Sercem Śmierciożercy.

9 komentarzy:

  1. aghjknfuyeskif! ekchemm możesz mnie zabić, ale ja chcę 3 część <3
    To jest boskie, i w ch*j krótkie :( Nie wiem jak to zrobisz, ale masz zrobić, żeby oni znowu byli razem O! i już kropka.

    Pozdr. Rose

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejciu,chyba lepiej wychodzi mi pisanie miniatur niż rozdziałów.Trudno powiem już,tak w 40% miałam nadzieje,że napisze 3 część,ale kompletnie nw od czego zacząć.Może dam rade.
      Dzięki ;3

      Usuń
  2. Ja też chce 3 część żal mi Zabiniego ale moim zdaniem nie może się poddawać ma walczyć o Ginny. podoba mi się bardzo ta miniaturka ale jest bardzo krótka. Karola

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczna ta historia ale strasznie krótkie są notki człowiek nie zdąży się wczytać a tu już koniec. Podoba mi się bardzo pomysł na tą historię. Trafiłaś z parringiem bo uwielbiam Blinny w każdej postaci. Mam nadzieję że napiszesz więcej części tej historii i jednak pozwolisz bohaterom być szczęśliwymi bo obydwoje na to zasługują. Maja

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna historia. Liczę że Zabini dowie się o bliźniakach i będzie walczył o swoją rodzinę. Nie dziwię się Ginny że uciekła myślała że Diabeł nie myśli o niej poważnie tylko się nią bawi. Wierzę w Ciebie napiszesz kilka części tej miniaturki..) Alicja

    OdpowiedzUsuń
  5. To opowiadanie wymiata jest fantastyczne. Nie możesz tego zakończyć na drugiej części musisz napisać trzecią. Oczywiście ta historia musi zakończyć się happy endem.Pozdrawiam i życzę weny. J. K

    OdpowiedzUsuń
  6. Musi być 3 część tej miniaturki koniecznie nie możesz tak to skończyć.

    OdpowiedzUsuń
  7. Musi być 3 część ! Musi! Miniaturka Bomba!
    Paulla K
    dorcasihuncwoci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. To jest piękne <3
    Mam nadzieję, że na tej części się nie skończy ^.^

    OdpowiedzUsuń