środa, 17 lipca 2013

Przepraszam


                                                Przepraszam !


                                  Wiem że oczekiwaliście notki i że Was zawiodłam.
Mam wyjaśnienie : Samotność.Przyjaciółki mnie zostawiły i wyjechały se na wakacje,aż na 3 tygodnie,już zaczynam wariować.Nic mi nie sprawia przyjemności,nawet pisanie.Notkę prawie kończę,nie wiem czy wam się spodoba.I jeszcze raz przepraszam.
Znacie jakieś fajne blogi o innych parach z hp ? Mam chyba ze 100 linków różnych blogów,ale i tak nie mam co czytać.Jeśli ktoś lubi takie paringi jak :Fremione,James i  Lilly lub jakieś ciekawe o Blinny i Dramione,chętnie przyjmę linki.Pisać możecie pod tym postem.


                                                                                                          Czarna Wdowa 

4 komentarze:

  1. W moim profilu masz 39 blogow ktore obserwuje, prawie zaden nie jest skonczony, ale wszystkie zaje*iste :D
    Albo dramione albo blinny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uuu bombowo,już nie mogę się doczekać aż je przeczytam. :P

      Usuń
  2. Chciałabym ci polecić mojego bloga o Dramione :D http://zakazana-milosc-moze-byc-slodka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja polecam swojego bloga, nie wiem czy się spodoba. Głównie Dramione i Blinny, są różne zwroty akcji. Zapraszam, jeśli masz ochotę http://wbrewwszystkim.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń